Autor: Voice

Novi Sad
04.09.2016.
19:25 > 19:31
Gašenjem Elektrovojvodine, budžet Autonomne pokrajine Vojvodine oštećen je godišnje za 143 miliona dinara.
  • abakus

    08.09.2016 00:00
    @Hiibiskus
    Ne znam zašto ti uopšte odgovaram BOTU!
    Abakus i hibiskus imaju veze jedno sa drugim kao ja i ti, ali naučićeš, valjda. Mada ti je komentar baš kao od biljke.
    Jesi li kad čuo za troškove održavanja sistema i gubitke u mreži, koji se kalkulišu u ukupnoj ceni struje?
    Naravno da nisi, iako si ovde "sav pametan" krenuo da lupetaš.
    Ti troškovi se kalkulišu na nivou republike, jer je REPUBLIČKO JP, da bi preduzeće bilo koliko-toliko isplativo, makar bilo i JP!
    Zašto je JEDINA EV u plusu sa tim troškovima, a svi drugi u minusu? Ko onda ovde ne valja? Da je samostalna EV struja bi bila jeftinija, kako si sam izračunao da JP ne treba da imaju dobit, a u ostatku Srbije bi bila skuplja, zar ne genije? Nije EV teret budžeta već ostatak EPSa! Šta onda treba da se uradi po TVOJOJ logici?

    Šteta što ste isprali narodu mozak da ne vidi šta je dobro za njega.

    EV ima nešto preko 2 hiljade zaposlenih u CELOJ VOJVODINI, a jedna Kolubara 15 hiljada u Lazarevcu i okolini! Gde je višak? Pošteno.

    Težak sendvič, zar ne?

    @Srky
    Težak i tvoj. Ovde se buniš i zoveš kad nemaš struje 2 sata, i neko ti se javi i interveniše, na jugu se niko ne udostoji. Zahvaljujući kome? Valjda tim ljudima što bi ih pootpuštao.
    Ovde su najviše, posle SPSa zapošljavali Palma i SNS! To je skoro pola firme SA ČLANSKIM KARTAMA ovih stranaka! Sve neke vojvođanske partije!
    Zašto su Francuzi hteli da kupe SAMO EV za vreme Slobe? Procenili da jedino to valja.

    Je_ali vas sendviči, upropastićete sve što još malo valja ovde!
  • Srky

    07.09.2016 14:51
    @ovdasnji vojvodjanin
    Sve je iz AP Vojvodine odneto, u džepove raznoraznih Vojvođanera, tj. lopova separatista ili autošovinista.
    Ostali smo švorc ovde od tih lokala patriota lopova, koji vole vojvođanske novce.
    Naravno samo ako završe na njihovim privatnim računima.

    Elektrovojvodina (zgrada) je na svom mestu, ali treba da se da nekom drugom na korištenje, a taj bašibozuk od zaposlenih da se razjuri sa zabranom od najmanje 10 godina zapošljavanja u javnom sektoru.
    Te stranačke nakaze su najveći pljačkaši AP Vojvodine.
  • ovdasnji vojvodjanin

    07.09.2016 13:39
    da je samo EV u pitanju....ali...sve je pokradeno i odneto iz Vojvodine !
    na zalost,veliku pomoc pljackanju i siromasenju Vojvodine,dali su i ovdasnji bgd,mne i bih poltroni !
    kao Vojvodjanin srpskog porekla,i kao ovdasnji,imam pravo da kazem,da je srbija nasa zla maceha i da bi nam mnogo bolje bilo da smo samostalni,bez bgd,mne i bih mafije i ovdasnjih poltrona!
  • Kliker

    07.09.2016 11:36
    @u prolazu
    Ti nisi od jutros dobio sendvič?
    Šta je DS je presušio, pa javi se umesto kod Monti Pajtićevaca, recimo jenom Čanku on je vlast u gradu, pa neka ti pomoć u ishrani.
    Za zdravstvenu pomoć ti ne treba zdravstvena knjižica, samo se javi na psihijatriju, tamo će odmah znati kako sa tobom da postupe.
  • Hiibiskus

    07.09.2016 11:31
    @abakus
    Nema tu dopbiti, već samo krađe, jer javni sektor može da samo pokriva troškove.
    Ne može EPS d ašalje račune za struju veće nego što je potrošnja, čak i ako je naplata 100% (što je nemoguće), ko što ni Toplana ne sme da fakturiše firmama i građanima grejanje više nego što su troškovi Toplane.

    Sve drugo je PLJAČKA građana, a ne nekakva dobit.
  • abakus

    06.09.2016 23:02
    Da se i ja malo umešam sa jednim logičnim pitanjem.

    Kad je bio ovoliki godišnji porez na dobit, kolika je onda stvarno bila ta dobit, i kako firma "gubitaš", kako kažu, plaća taj porez?

    Ne može se i biti gubitaš i ostvarivati dobit na desetine miliona evra! Kako to objašnjavaju ovi što su za gašenje?
    Ove godine sigurno neće biti nikakve dobiti, ni za Vojvodinu ni za Srbiju.
    Ko je za to kriv?
    Gde se donose odluke o ceni struje? Gde je veća tolerancija minusa za isključenje? Šta nam to govori?
    Ja vidim da je narod na*ebao, dok su se neki preselili za Beograd.
    Kome je od nas dobro zbog toga? Kome je i iz južne Srbije dobro zbog toga? Zašto prebacivanje lopte, jedni protiv drugih, kad se svi lagano kuvamo kao žabe?
    Divide et impera ili zavadi pa vladaj! Mi smo samo deo jednačine za njih!

    Moglo je i bolje, sigurno, ali da li je Elektrovojvodina bila baš toliko loša? Upotrebite samo svoj mozak, pa odgovorite.

    Manje svađe, isti nam je neprijatelj.
  • u prolazu

    06.09.2016 15:30
    dosta je
    @MiLena, LiMan, Paor ili koje ime već uzmeš, pošto su preslikani glupi komentari
    O kakvih ti 400 miliona evra godišnje pričaš? To je po radniku EV skoro 200.000 evra! Svi bi imali gomilu nekretnina ovde, zar ne? EV ima 2.100 radnika u celoj Vojvodini, a još ih je 32.000 u ostatku Srbije! Gde je višak?
    Tražiš dokaz protiv nečega što si izmislio! DAJ DOKAZ za to što si naveo!
    Kako znam da si isti? Velika slova i jedini koji pominje ovu cifru! Stil isti! Nije teško!
    Nećeš ti napredovati u botovskoj hijerarhiji, i da daš još 1.000 komentara pod svakim od ta 3 imena! Žalim slučaj!

    @Goxy
    Sad daješ već zanimljiv komentar. Ne 2/3 zgrade, ali pola sigurno, i još 25-30% po ostalim distribucijama! Ako se to selektivno napravi sistem bi savršeno funkcionisao, a građani ne bi trpeli!
    Na delu je naopaka selekcija, pre će sistem pući nego se desiti otpuštanje partijskih radnika. Koja je partija otpustila prethodno zaposlene partijske "stručnjake"?

    PLATE SE NE ISPLAĆUJU IZ POKRAJINSKOG BUDŽETA! RAZUMEŠ?

    @Lenka
    Nazad po mišljenje! Ovo je isto šuplje!
    Isto razmišljaš kao i onaj LM/ML bot! BG ili MMF ti određuju cenu struje, kažu da poskupi, iako EV posluje pozitivno! Ko je kriv? Cena će ti biti ista bilo EV ili ne! Kvarovi i smetnje će se otklanjati mnogo sporije ako je nema! Nije teško shvatiti, ali ipak proveri u centrali!

    Glupavim botovima, kojima je cilj da se na osnovnoj stranici ne vidi nijedan komentar suprotan važećem mišljenju vođe više ne odgovaram. Nabacite još ta 4 komentara!
  • V

    06.09.2016 15:19
    @Lenka
    Struja isto košta u celoj državi. Postojanje Elektrovojvodine ne znači skuplju struju u Vojvodini. Ne pričajte koješta. Vi lično se odreknite svojih novaca i svakog meseca ih slobodno šaljite u Beograd da Beograđanima plate budu još veće u odnosu na vojvođanske, ja neću.
  • Lenka

    06.09.2016 10:13
    @V
    Zbog vaših pretpostavki, mi treba sada da trpimo lokalne parazite i posrednike između proizvođasča jeftine struje u centralnoj Srbiji (daleko jeftinije nego u okruženju) i nas građana Vojvodine.
    Malo li su se nafatirali za sve ove godine dok su nam jahali na grbači.
    Lepo vam je to vaše opravdanje, pa ako ste vi bili lopovi u Elektroprivredi Vojvodine i Elektrovojvodini, i ako imate milion zaposlenih po kvadratnom metru poslovnog prostora, sada su svi kriminalci poput vas ili će to biti?

    Ma ajde idite po svoj zasluženi BOTulinus sendvič.
  • V

    06.09.2016 09:37
    -
    slažem se da u Elektrovojvodini, kao i u svim državnim firmama, sedi puno neradnika, ali ne treba poturati tezu da su samo vojvođanske institucije i firme te koje koje koštaju. Mnogi bi da ukinu pokrajinu i njene institucije jer one koštaju. Jel mislite da njihovim ukidanjem ne bi automatski u Beogradu bilo zaposleno isto toliko ako ne i više ljudi da rade isti taj posao i to za beogradske (=veće) plate? Pa razmislite, da li biste pootpuštali Vojvođane i zaposlili gomilu Beograđana
  • Goxy

    06.09.2016 08:38
    Možda bi bar
    Dve trećine ove zgrade bi trebalo razjuriti, jer ništa ne rade, sem što dolaze po plate, koje im plaćaju poreski obveznivi u Vojvodini.
  • Grgolj

    06.09.2016 00:03
    ''Gašenjem Elektrovojvodine pokrajina gubi.....'' Šta to beše pokrajina?
  • Paor

    05.09.2016 22:08
    @u prolazu
    Opet smaraš sa tom odbranom neodbranjivog.
    Kriminal je kriminal, a jedni od navećih lopova i pljačkaša AP Vojvodine su bili u Elektroprivredi Vojvodine i Elektrovojvodini.
    Tih 400 miliona evra godišnje trebalo je da ostane u džepovima građana ove srpske pokrajine, a ne da se sliva u džepove parazita, lopova i proustaških separatista zaposlenih u tom potpuno nepotrebnim institucijama..
  • u prolazu

    05.09.2016 21:17
    neću više
    @Nišlija
    Abe, je li tebi dobro?
    Koja je tema? Manjak u pokrajinskom budžetu!?
    Znam kakvi su Zbiljić i Petrić, ne moraš mi objašnjavati. Da ima pravde, odgovarali bi. Uopšte ih ne branim. Pogledaj gde je završio novac koji smo dobili za sanaciju! Ne plaćaju porez, ništa ne ostaje u budžetu, nije relevantno za ovaj članak već za državne organe! Razumeš?
    Za direktora u BG sam napisao da mu je glavni kvalitet poslušnost. Karijerista koji se neće mešati u svoj posao. Nisu doveli najbolje iz Vojvodine, naprotiv, ali teško to ide iz dupeta...
    Čitaj bolje šta sam napisao i ne loži se. Ne hvalim ja sve vojvođansko, kao što i ne kudim sve drugo! RAZUMEŠ?
    Vidim da znaš za tu nišku firmu iako si tražio da nabrojim makar jednu! Igramo se malo!? Kad je saradnja počela Pajtić i Čanak su bili na vlasti u pokrajini, ali je SNS bio na vlasti u EV, a saradnja je sa EV!!!
    Smanji doživljaj, sve više ličiš na bota, doduše nekog rukovodećeg, jer ipak misliš glavom iako nisi iskren u komentarima, sam si se odao za nišku firmu.

    @Goxy
    Smaraš!
    Uzimala je iz Srbije, istina, niko ne tvrdi drukčije. Princip pozitivnog poslovanja je kupi, prodaj, plati dažbine i ostvari zaradu. To su i radili, sam si potvrdio. Zašto ostali delovi EPS-a nisu bili takvi to je bitno pitanje.
    Za gašenje svega sam već napisao kako bi to izgledalo u slučaju nekog ozbiljnijeg kvara. Kad bi dobio struju?
    Lezilebovića sada ima više nego ikad!

    Dobro je rekao penzioner EPS-a, ovo je samo početak totalnog kraja nekada uspešne firme!
  • LiMan

    05.09.2016 20:23
    Oslobodili smo se parazita
    Još niko mi nije dokazao da AP Vojvodina nije gubila godiššnje preko 400 miliona evra zbog postojanja parazitske Elektrovojvodine, odnosno ranije Elektroprivrede Vojvodine.
    Taj inkubator separatista, je skončao, jer je davio celu Vojvodinu svojim pljačkaškim aktivnostima, umećući se kao posrednik između proizvođača struje i potrošača iste.
    Panonske elekttrane nikada nisu bile profitabilne i kad tada će se morati ugasiti, jer su preskupi., čak i za srpske standarde(u smislu cene proizvodnej električne energije).
    Ameri su nedavno čak i studiju o tome napravili.
  • Goxy

    05.09.2016 20:15
    @u prolazu
    Nije Elektroprivreda Vojvodine, ili Elektrovojvodina nikada poslovala pozitivno, već je samo "krala pozitivno" građane Vojvodine.
    DEa znaš nešto o električnoj energiji, znao bi da ono što koristi Vojvodina proizvodi Srbija (mnogo jeftinije od onih u inostranstvu) i da ta tvoja tzv. Elektroprivreda Vojvodine, jeste bila i ostala isključivo samo nepoželjni čir na dupetu grašana AP Vojvodine.

    Bili su (ako izuzmemo ono malo montera što rade na terenu) samo nepotrebni posrednik između proizvođača i korisnika usluga.
    Računi su mogli da stižu iz Beograda, bez par hiljada zaposlenih partijskih debelokožaca, maminih i tatinih sinova, koji su uzeimali 5 stanova godišnje da bi bili na grbači kao paraziti celoj AP Vojvodini.
  • gagins

    05.09.2016 20:08
    gasenje
    Da vide malo kako je kad gase oni druge.
  • Nišlija

    05.09.2016 16:38
    @u prolazu Prvo da krenemo od ove zadnje konstatacije gde kažeš: " Južna Bačka je još jedna finansijski povezana firma sa vlastima, tako da se i njima vraćaju neki dugovi. Pošto firma ne plaća skoro nikakav porez onda je ne treba ni računati."

    Taa neeemojte kaasti To što firma iz Novog Sada dobija namešten tender na strateški veoma važnom poslu za EPS, za koji još uopšte nije kompetentna, nećemo spominjati kao totalno nevažno jer eto NE PLAĆAJU POREZ???!
    Kolika je vrednost tog tendera? Pa sa ne plaćanjem poreza, kolika je šteta za budžet Srbije? Tu treba uračunati i kupovinu polovnih pumpi od "Južne Bačke" u vrednosti od 600.000 evra a EPS je od austrijskog "Andrica" mogao da ih nabavi za 300.000 evra. I ne beše li gazda Zbiljić hapšen zbog utaje poreza?
    Ali nee nećemo dirati "svetu kravu sa severa" jer oni su svi po difoltu pošteni samo zato što su iz Vojvodine, njihove mutne poslove nećemo uzimati u obzir jer nisu platili porez, jer oni su iz Vojvodine.
    Direktor iz Niša nema pojma, ali je zato naprednjački kadar koji je njima šef je kompetentan samo zato što je iz Novog Sada, pa će on sve da ih nauči, a prvi se razume u posao kao Marica u krivi. Naravno da on razume šta Nišu treba jer on je iz NS. Ali obratno nikako ne može.
    Što se tiče gazde Vladana, napiši sad i ime firme, neće se naljutiti sad kad si mu ime već spomenuo. Na kojim je to poslovima bio angažovan i što je najvažnije da nije ta saradnja počela dok su vlast držali Pajtić i Čanak?
  • u prolazu

    05.09.2016 13:35
    malo mesta
    @AleVa
    I taj direktor što je otišao u BG je naprdni kadar i daleko je od najboljeg, mnogo bliže najposlušnijem. Možda nešto o njegovom radnom iskustvu? Znate li da je poveo i trećesrbijanca za sobom? Ako to treba da nam je uteha, onda svaka čast. Baš su nas ispoštovali, kao i ovaj dispečerski centar što su otvorili, sa gomilom od 15-tak zaposlenih. Svaka čast!
    Hoćemo li i o prethodnom direktoru, sadašnjem gradonačelniku grada na severu Bačke? Bio direktor ZOO vrta i kvalifikovao se za mesto direktora EV, a kasnije i ODS-a time što je ceo gradski odbor DSS preveo u SNS. Onda odbacio neke dogovorene tendere u korist napredno povezanih firmi uz milionske penale, onda ugasio EV, i kao nagradu dobio mesto gradonačelnika! Baš zanimljiv lik, zar ne?
    @Lenka
    Putevi novca, od 92. i ukidanja Elektroprivrede Vojvodine vode samo u Beograd. Kažimo pošteno!
    Inače nisam autonomaš, nisam za samostalnu Vojvodinu, samo neću da ćutim dok mi neko uništava budućnost moje dece, čak i ne volim autonomaše iako poštujem njihov stav, kao što bih poštovao i tvoj, da ga imaš. Kad ti jave iz centrale koji je iznesi ga.
  • u prolazu

    05.09.2016 13:11
    botovi na zadatku
    @goxns @MiLena
    Ništa Elektrovojvodina nema sa pokrajinskim budžetom od 92. i promene naziva (bila Elektroprivreda Vojvodine), i za vašu informaciju, pozitivno je poslovala od 93. do ove godine, što znači da je mnogo više para donosila u republički budžet, nego što su radnici koštali! Ostali delovi EPS-a se time ne mogu pohvaliti!
    @Nislija
    Abe šta se ti ložiš? Firmu iz Niša neću da imenujem, da se gazda Vladeta ne naljuti, ali pošto znaš sve šta se tamo dešava, ovo ti je dovoljno. I nije samo NS, ima toga i po Banatu.
    Niko nije otišao u Niš, pročitaj šta ti se piše, već su vladari optimizovali firmu tako da su direktori raznih sektora ODS-a i EPS-a u raznim gradovima, pa tako i Nišu. Koliko taj iz Niša zna šta treba raditi ovde možemo samo da naslutimo.
    Južna Bačka je još jedna finansijski povezana firma sa vlastima, tako da se i njima vraćaju neki dugovi. Pošto firma ne plaća skoro nikakav porez onda je ne treba ni računati.
    Jesam li objasnio?
    @AleVa
    Zašto ima 7 distribucija u Vojvodini kad ne treba nijedna? Da znaju lokalne probleme i rešavaju ih na lokalnom nivou. Ako ti ovo nije logično, da zatvorimo sve objekte EV, naplatu prebacimo na poštu, pa vidimo kako funkcioniše kad nestane struje. I ovako teško ide, ljudi odu na teren, snime situaciju, razmisle šta im treba i onda šalju dopis nekom u Kraljevu čekajući na materijal i dozvolu za rad. Ako ti je ovo logično, zabrini se.
    I dalje se sve radi sa dogovorom u kafani, ali su kafane beogradske. Šta je to bolje za nas?
  • dzo

    05.09.2016 12:37
    Skroz je pogresan pristup, odmah da pocnem. Nije Vojvodina da bezi od Srbije nego nece niko sa Beogradom i umisljenim vojvodama i sizofrenim titovcicima. Regionalni referendum, pa kad krene RS sto ne bi i ostali? A ovo za EPS je skandal ali se zakasnilo, oteto radnicima jos devedesetih. Jos jedna garnitura beogradske piramide vlasti, nista vise - pa mi sada i nije nesto zao.
  • ST

    05.09.2016 11:06
    @ Lenka Hajde botu napredni,objasni,kako u toku radnog vremena imas istog na kuckanje i zajebavanje?
  • DonJuan

    05.09.2016 10:48
    Vidim SNS sendvicari se aktivirali od jutros, pokusavaju da odgovore ljudima, ali umesto smislenih komentara ovde vidimo samo produkt salame podriguse.
  • Lenka

    05.09.2016 08:53
    @Vojvodina Republika
    Šta je nema više kasice prasice za mužu, pa te boli manej novca u džepu?
    Nema više DS i LSV krađa građana Vojvodine, ao i ostalih autošovinističkih i separatističkih formacija.

    Žao nam je ali građani su vas udaljili od novca, koji nikada nije ni dolazio do običnog naroda.

    E pa drago mi je da je tako.
  • MiLena

    05.09.2016 08:49
    Koja je ovo laž
    Da nije osnovana Elektrovojvodina, građanima iste bi svake godine ostalo oko 400 miliona evra u džepovima, jer su samo na plate to pojeli skakavci iz te firme.
    Pomnožite to sa brojem godina postojanja ove firme pa ćete videti koliko je ta firma oštetila džepove građane AP Vojvodine.

    Najmanje na plate je otpadalo monterima, koji su radili na terenu, a koji su jedini bili i danas su potrebni.
  • nss

    05.09.2016 08:19
    nss
    glasali ste pa eto vam,,,,rasprodaja svega sto je ostalo i nazad u robovlasnicko drustvo....napred u DNO
  • AleVa

    05.09.2016 08:15
    Eh, sve sami strucnjaci. Po ovoj vasoj prici, Djerdap i TENT, sta bi oni trebali da urade? "Zavrnu slavinu" struje jer eto oni je proizvode. Nemojte od jedne drzave da pravite deset. Isto tako, sta ce jednoj elektro firmi, deset cerki firmi, koje su bile drzave u drzavi i svaka je sa "svojim" novcem mogla da radi ali bukvalno sta je htela. Da se ne bi ste srdili direktor najbolje ED sa teritorije Vojvidine, tacnije novosadske je direktor sada svim distribucijama u Srbiji, stvarno ne fer zar ne? Centralizacija javnih nabavki? I treba, isti uslovi za sve ponudjace a inace opet kao i sa novcem, svako je radio kako je hteo i naravno sa dogovorom u kafani.
  • Vojvodina Republika

    05.09.2016 07:25
    Krivi smo mi
    Za sve što nam Srbijanci rade krivi smo mi i samo mi. Kad je gašena Elektrovojvodina, ispred zgrade na Bulevaru oslobođenja protestovalo je nas nekoliko desetina iz Vojvođanske partije i niko više. DS je dala neko mlitavo saopštenje, LSV je dala neko malo manje mlitavo saopštenje i to mu je otprilike to.
    Građani nisu hteli da se cimaju, protesti, građanska neposlušnost i borba za svoja prava, za svoj prostor, za autonomiju su taaako aaaut, ako me kapiraš Gari... Evo i ovde u komentarima se "pitaju kad će Srbija prestati da..."
    NIKADA! Srbija, a pre svih i posebno Beograd će pljačkati i ponižavati Vojvodinu dok god bude ičega što se može opljačkati, prodati, oduzeti, oporezovati, srušiti, uništiti, ispljuvati, obesmisliti, zgaziti... Ukoliko se Vojvođani, ako takvih još ima, ne pobune ili stranim silama ne bude u interesu da malo revidiraju odluku po kojoj je Vojvodina dodeljena Srbiji nakon I sv. rata, sudbina ono malo normalnih ljudi u Vojvodini je vrlo, vrlo tužna...
    Vojvodine će biti koliko bude borbe za nju. To nije parola, to je istina...
  • Deran

    05.09.2016 07:16
    "treba da se ogranizuje opsti referendum o odcepljenu"

    Treba. Al posle toga da zaćutite. Može?
  • mile

    05.09.2016 06:38
    Gotovoje glasali smo pa zato cutite.
  • Vojvođanin

    05.09.2016 06:25
    EPS će najvećim delom biti francusko vlasništvo, a jednim manjim delom japansko.
    A Vojvodina? I to ćemo dočekati. Meni se tu jedino ne sviđa način na koji će se zbiti.
    Ali, znate kako se kaže. Pravda je spora, ali dostižna. Možemo pričati šta hoćemo i istinu izvrtati na 100 načina, a li na kraju Priroda ili Bog pokažu šta je realno.
    A realno je da onaj ko živi na nekoj teritoriji raspolaže svpojim dohotkom i odlučuje o teritoriji.
    Na primer, o izgradnji puteva. Obiće se ovaj specijalni rat beograda, samo njemu o glavu.
  • Nislija

    05.09.2016 06:19
    @ u prolazu Koja je to firma iz Niša dobila koji tender u NS?
    Koji je to direktor iz EV otišao u Jugoistok ili obratno?
    Koja firma iz Vojvodine je dobila tender u cen.Srbiji? Pa Energotehnika Južna Bačka je dobila tender da vrši drenazu kopa Tamnava a oni nikakve veze sa tim nemaju, još su dobili taj posao ispred Holandjana. Ajde to objasni.
  • Pera lala

    05.09.2016 05:15
    Molim???
    Pa to izgradjeno od autonomaških para ,čitaj vojvodjanskih!!! A ne beogradskih!!! I sad "divlji" otimaju NAŠE!!!Ma nemojte molim vas praviti nas budalama.Odakle pravo tudju firmu da uzima beograd???
  • Kaligula

    05.09.2016 00:22
    @u prolazu
    Da. Slazem se. Restart sistema i gasenje svih sadasnjih i proslih politicara uz hapsenje i oduzimanje imovine...
  • goxns

    05.09.2016 00:15
    cek cek
    a koliko je iz vojvodjanskog budzeta islo ka toj elektrovojvodini...na pokrivanje minusa, plata direktora itd... verujte mi ljudi, znam to, vise nego sto se slivalo u budzet.
  • u prolazu

    04.09.2016 22:48
    slab neki centar
    Ovaj centar slabo radi svoj posao, kao i svi ostali u državi.

    Ovo je gubitak SAMO na osnovu poreza na dobit!
    Koliki je gubitak u porezima i doprinosima na plate?
    Koliki je gubitak ukidanje žiro-računa i centralizovanje svih nabavki preko Beograda? Prođe li koja firma iz Vojvodine, i koja?
    Koliki je gubitak, kad različiti delovi, nekad najboljeg dela EPS-a, imaju direktore u različitim gradovima? Beograd, Niš, Kraljevo... To su direktori sektora EV!
    Koliki je gubitak kad sve podizvođače određuje Beograd, naravno preferirajući svoje, baš kao što su i ovi radili? Ali uzimanjem lokalnih firmi, porez, prihodi i plate podizvođača ostaju ovde! Odakle Niška firma dobija poslove u Vojvodini, a daleko su od najpovoljnijih? Finansijeri grupacije na vlasti, kojima se mora vratiti dug.

    Kad bi se sve to sabralo, bojim se da bi minus u kasi bio 20 puta veći.

    Nisu za ovo krivci u Beogradu. Jedan od prvoboraca za Vojvodinu i veliki borac za EV, Nenad Čanak, je pohvalio Vučića kao premijera koji najviše vodi računa o Vojvodini i njenoj imovini! SVM trče u koaliciju sa SNS! Šta onda reći?

    E to ovaj centar treba da istraži, a ne da zamazuje oči sitninom!

    Zajebite partije, potreban je jedan ustanak i restart celog sistema!
  • Penzioner EPS-a

    04.09.2016 21:54
    Post festum
    После је...а нема кајања...Једина утеха гневнима је што ће и ЕПС у целини ускоро исто пропасти. Каква је енергетско-партократска политика вођена последњих декада ово је једини могући епилог. Беѕ бриге, ускоро долаѕе стране гаѕде па ће они профитирати.Продају ће наравно обавити тренутне власти.
  • Mr M

    04.09.2016 21:37
    A koliko ce izgubiti Vojvodjani kada ovi nazadni ukinu autonomiju i sve prebace u njih Beograd... Joj dodjosi ...o vas voz koji vas don'o pa ste glasali za ove. Ja sam za otcepljenje.
  • Vojvodjan

    04.09.2016 21:13
    -
    nadam se da će jednog dana sve za šta je Vojvodina zakinuta i opljačkana od protivustavnog oduzimanja autonomije biti vraćeno i nadoknađeno uz obračunatu kamatu
  • PitanjeJedno

    04.09.2016 20:57
    Mene samo zanima kada ce bagra beogradska da prekine sa pljackom Vojvodine? Jos malo pa ce i nas poceti da prodaju na sred centra, jer ce im samo to i ostati sto nisu prodali...
  • Ne

    04.09.2016 20:56
    Ali ovi se ozbiljno nece smiriti dok sve ne uzmu i ne rasprodaju, a ti Lalo moj budi rob kinezu nekom ili arapinu na dedovini svojoj...
  • Vojvodjanin

    04.09.2016 20:54
    Tako nam i treba kad smo ovce.. Umesto referenduma o nekimtamo bezveze slicicama na krpama treba da se ogranizuje opsti referendum o odcepljenu!!!
  • maaada

    04.09.2016 20:53
    Eee
    Tako ti i treba Vojvodino kad ne znas da ustanes i boris se za sebe...
  • Pitanje

    04.09.2016 20:52
    Pa da, o ovome nema reci na televiziji svevisnjeg... Dok o lovu na Iliju Cvorovica i njemu slicne skoro da ni ne prestaju pricati...
  • Lala

    04.09.2016 20:50
    @Carls Tejlor
    Carls Tejlor
    Nadam se da ce jednom svi odgovorni istruliti iza resetaka zbog ove pljacke.

    Hahah dobra fora :D
    Niko do sada nije snosio odgovornost za javasluk i zlocine koje je napravio Vojvodini. Nece ni oni biti prvi ne brini...
  • DonJuan

    04.09.2016 20:37
    Koliko se ja secam i Vojvodina je glasala napreDNO i to NAKON oduzimanja Elektrovojvodine, prema tome za bolje i niste!
  • Carls Tejlor

    04.09.2016 20:22
    Nadam se da ce jednom svi odgovorni istruliti iza resetaka zbog ove pljacke.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna